Často kladené otázky

Do chladného počasí doporučujeme modely z edice #RedDesert: Black CAMO, Combat, Storm, Camel, Original a Original CAMO. Do deště a sněhu doporučujeme impregnaci.
Do deště a sněhu doporučujeme impregnaci. Boty nemají gore-tex membránu.
Standardní doba dodání je 3 dny v rámci ČR. Pokud uděláte objednávku dnes, zítra ji expedujeme a pozítří ji máte doma. Pokud Vám zásilka nebude doručena do 3 dnů od objednávky, kontaktujte nás e-mailem na obchod@welovered.cz
V části Sledovat moje objednávky si na základě čísla Vaší zásilky zjistíte u kurýrní služby na zákaznickém čísle 18181 nebo na stránce www.geis.cz, kde se balíček nachází. V případě, že nebudete v době rozvozu zastižení, kontaktujte kurýrní službu a dohodněte se přímo s kurýrem na předání zásilky.
V současné době je welovered pouze eshop, ale již chystáme vše pro otevření první prodejny.
Samozřejmě, velikost můžete vyměnit, v případě že máme požadovanou velikost skladem. Pokud ne, tak si můžete vybrat alternativní zboží nebo můžete zboží vrátit a my Vám vrátíme peníze formou pokázky na nákup v hodnotě vráceného zboží. Při výměně zabalte původní zboží is kopií faktury, nahlaste výměnu na obchod@welovered.cz a čekejte na kurýra, který vezme původní zboží a přinese Vám nový. Výměna je možná do 30 dnů od obdržení zboží.
Ano, výměna je možná na prodejně, v případě že mají požadovanou velikost. Nejprve si to ale prosím ověřte, buď zprávou na facebooku nebo na obchod@welovered.cz
Vyplňte reklamační formulář, přibalte ho ke zboží, které vracíte, i spolu s kopii faktury a pošlete na adresu Dernerona s.r.o, Vícov 139, 798 03 Vícov. Vyjádření k reklamaci dostanete nejpozději do 30 dnů.
Zboží můžete vrátit bez udání důvodu do 30 dnů. Při vrácení musí být zboží nepoškozené a v původním balení. Do balíku přibalte kopii faktury a formulář odstoupení od smlouvy a pošlete na adresu Dernerona s.r.o, Vícov 139, Vícov 798 03. Peníze Vám budou vráceny do 15 dnů od přijetí balíčku naším zaměstnancem.
V první řadě si zkontrolujte v schránce část SPAM nebo zda ji nemáte přeplněnou. Je také možné, že odeslání potvrzovacího emailu selhalo. V části Sledovat mé objednávky si zjistíte, zda Vaše objednávka byla přijata a evidujeme ji v systému. Rovněž si v této části můžete zkontrolovat detaily Vaší objednávky.